Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
krásné věci, rychlé dodání
Krásné výrobky, dobrá komunikace, cena, rychlost dodání, vše bez problémů
Jsem jen spokojená a obchod bych doporučila
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za pozitivní hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste s našimi službami spokojena a šperky se vám líbí. :-)
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. :-)
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
S obchodem jsem nadmíru spokojená a ráda se vrátím k dalšímu nákupu. Všem doporučuji.
Dobrý den,
velmi děkujeme za krásnou recenzi. Jsme šťastní, že jsme vám mohli udělat radost a těšíme se na vaši další návštěvu. :-)
S pozdravem
Vaše OLIVIE.CZ
Nausnicky se otviraji, ztraci se
Dobrý den,
velmi nás mrzí vaše zkušenost s našimi náušničkami. Určitě bych vám doporučil náušničky zaslat zpět k nám na reklamaci. Na vyřízení reklamace nemusíte čekat žádné dlouhé lhůty, ale vyřídíme ji ihned po obdržení vaší zásilky a odešleme nazpět již bezvadné náušnice.
S přáním krásného dne
OLIVIE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení. :-)
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Obchod určitě doporučuji. Rychlé doručení, krásné šperky, milý pán na telefonu mi se vším poradil, jistě nakoupím znovu :-)
Dobrý den,
děkujeme za krásnou recenzi. Jsme velmi rádi, že se Vám naše šperky líbí a jste s našimi službami spokojená. :-)
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Dobře zabaleno pěkně krabičky a prstýnky jsou moc hezké na ruce☺
Dobrý den,
děkujeme za krásnou recenzi. ♥
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Rychlé dodání objednaného zboží.
vše super a rychlé
Pěkné zboží,rychlé dodání.
Poslal jsem vám fotky prstýnků který byl pro moji holku.krabicka byla rozmackla prsten ještě víc a chyběl kamínek Valentýn mi díky vám nevisel.600 korun pryč a měl jsem to reklamovat a posílat zpátky na svoje náklady žalostný
Dobrý den,
již ve zprávách jsem vás ujistil, že se jedná bohužel o chybu přepravce, jelikož samozřejmě bychom vám nezaslali rozmáčknutý prstýnek i s rozšlápnutou krabičkou. Ve zprávách jsme se vám jasně omluvili i za danou přepravní společnost, se kterou situaci budeme řešit. Nabízeli jsme vám možnost rychlé reklamace, i když správně zásilka měla být vámi reklamována ihned u přepravce. Vy jste na konci konverzace potvrdil řešení situace a poděkoval. Doposud jsme však neobdrželi vaši zásilku s reklamovaným prstýnkem, a tak celá situace stagnuje.
Co se týče nákladů na reklamaci, v našich obchodních podmínkách uvádíme, že pokud zákazník vysloveně požádá o proplacení poštovného v případě reklamace, vyhovíme mu, a tak bychom vyhověli i vám a zaslali částku za poštovné na váš bankovní účet. Stejně tak bychom vám vrátili celou částku za prstýnek nebo zaslali nový.
Mrzí nás vaše zkušenost, nicméně za kvalitu přepravy nemůžeme jakkoliv ručit. Jsem si vědom vašeho zklamání, avšak z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Objednávku jsme odeslali do jednoho pracovního dne, prstýnek v dárkové krabičce a bublinkové obálce. Situaci jsme s vámi řešili přes zprávy, omluvili se za pochybení přepravní společnosti a nabídli odškodnění.
S pozdravem
OLIVIE.CZ
