Často kladené dotazy

Je vám ohledně nákupu u OLIVIE něco nejasné? Tady naleznete odpovědi na ty nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pokud jste odpověď nenašli nebo se vám zkrátka nechce hledat, napište nám nebo zavolejte, rádi vám pomůžeme.

Výběr šperků
Jak určit správnou velikost prstenu?

Velikostní tabulku a návod, jak změřit velikost prstenu najdete zde: Tabulka velikostí.

Jak vypadá šperk na modelce?

Pokud u produktu nenajdete fotku na modelce, kontaktujte nás emailem nebo nám napište na FACEBOOK a my se pokusíme vám co nejdříve poskytnout reálné fotografie.

Z jakých materiálů jsou vaše šperky?

OLIVIE se specializuje výhradně na stříbro. V naší nabídce najdete jen stříbrné šperky ryzosti 925/1000.

Alergie na šperky

Symptomy alergie při nošení šperků jsou běžné, ale často špatně diagnostikovány, protože v drtivé většině případů, je látkou, způsobující alergii nikl, ne samotné stříbro. Vše o možných alergiích najdete v našem článku.

Co je to sterlingové stříbro?

Jedná se o stříbrnou slitinu 925/1000. Ta obsahuje min. 92,5 % čistého stříbra a 7,5 % jiného kovu, nejčastěji měď. V ČR se prodávají šperky převážně z této slitiny. Stoprocentně čisté stříbro je příliš měkké, proto se v šperkařství nepoužívá. Vyhýbejte se slitinám s nižším obsahem stříbra nebo stříbru s niklem. Právě ten způsobuje při nošení často alergie. Vůbec nejlepší volbou je sterlingové stříbro s povrchovou úpravou rhodiem nebo platinou.

Jaký je rozdíl mezi krystalem a zirkonem?

Krystal používaný v šperkařství je syntetický kámen, který svým složením odpovídá sklu, tzv. vybroušené sklo.

Zirkon je nejstarší známý minerál na Zemi a bývá označovaný také jako "syntetický diamant", protože má podobné vlastnosti. Je vytvořený chemickým procesem s účelem dát tomuto kamenu skutečnou barvu, vysoký jas a tvrdost. Při kvalitním zpracovaní zirkonu laik nikdy nepozná rozdíl mezi diamantem a zirkonem.

Hlavní rozdíl mezi těmito kameny je v jejich tvrdosti a od tvrdosti kamenu se odráží jeho kvalita a životnost. Čím tvrdší, tým pomaleji se opotřebují jeho hrany a déle si tak udrží svůj počáteční lesk. U krystalů vyrobených ze skla je tvrdost max. 6 na Mohsově stupnici tvrdosti (1 -10). Zirkon má na této stupnici 8 až 9 a od skutečného diamantu ho dělí neskutečně málo. Šperky zdobené krystaly jsou sice levnější, ale také mají kratší životnost. Oproti tomu šperky osazené zirkony jsou dražší, avšak jejich životnost je mnohonásobně vyšší. Kubický zirkon je nejlepší alternativou diamantu.

Obsahují vaše stříbrné šperky nikl a olovo?

Ne. Naše šperky ze stříbra ryzosti 925 jsou v souladu s Mezinárodním právem o obsahu olova, niklu a těžkých kovů. Naše šperky jsou pravidelně testované s cílem zabezpečit shodu s těmito právními předpisy.

Nabízíte také úpravy šperků na zakázku?

Úpravy šperku na zakázku neprovádíme.

Doprava a platba
Kolik stojí poštovné?
  • Balík do ruky = 69 Kč
  • Balík na poštu = 59 Kč
  • Balíkovna = 59 Kč
  • Zásilkovna = 59 Kč
  • PPL = 69 Kč
  • Platba předem = ZDARMA
  • Platba dobírkou = 70 Kč (pouze pro Českou poštu)
Jak mohu šperk zaplatit?

Svou objednávku můžete uhradit:

  • Kartou online = ZDARMA
  • Bankovním převodem = ZDARMA
  • Nakoupím teď, platím za 14 dní (Skip Pay) = ZDARMA
  • PlatímPak - platba až za 30 dní = ZDARMA
  • Dobírka (pouze pro Českou poštu) = 70 Kč
Je možné zaslání do zahraničí?

Zasíláme pouze do České republiky a na Slovensko. V případě, že byste zásilku potřebovali doručit do jiné země EU, napište nám a zkusíme něco vymyslet.

Jaké přepravce využíváte?

Spolupracujeme s Českou poštou, která nabízí Balík do ruky, Balík na poštu a doručení do Balíkovny. Zásilku si můžete nechat doručit také na výdejní místo nebo do výdejního boxu z nabízených Zásilkovnou. O kvalitní doručení na adresu se stará PPL.

Mohu si šperk převzít osobně?

Šperk si můžete vyzvednout na naší prodejně v Ostravě.

Je možné vyzvednutí ten samý den?

Objednávku si můžete vyzvednout i ten samý den, pokud zvolíte osobní odběr na naší prodejně v Ostravě.

Dostanu šperk v dárkové krabičce?

Všechny šperky balíme do černých dárkový krabiček, které jsou zdarma. Tyto dárkové krabičky je možné také dokoupit, pokud byste potřebovali více kusů. Nebo si můžete také zakoupit speciální semišové dárkové krabičky.

Jak zjistím stav zásilky?

Po expedici zásilky vám přijde e-mail s odkazem na sledování zásilky. Pokud byste e-mail nebo trasovací číslo nemohli dohledat, napište nám na info@olivie.cz.

Nákup u OLIVIE
Jak si objednat šperk?

Pokud máte vybráno, jednoduše vložte produkt do košíku. Stačí v detailu produktu kliknout na tlačítko „Do košíku“ napravo od obrázku produktu. Jakmile máte přidané všechno co jste si vybrali, přesuňte se do košíku kliknutím na bílou ikonku nákupního košíku, které najdete vpravo nahoře. V nákupním košíku můžete vložit slevový kód a nebo rovnou přejít na placení stlačením zeleného tlačítka "Pokračovat v objednávce". Díky jednoduchým pokynům dokážete svou objednávku dotáhnou do cíle. V případě jakýchkoliv otázek, nás neváhejte kontaktovat.

Jak můžu šperk zaplatit?

Svou objednávku můžete uhradit:

  • Kartou online = ZDARMA
  • Bankovním převodem = ZDARMA
  • Nakoupím teď, platím za 14 dní (Skip Pay) = ZDARMA
  • PlatímPak - platba až za 30 dní = ZDARMA
  • Dobírka (pouze pro Českou poštu) = 70 Kč
  • Hotově / Kartou na naší prodejně.
Je bezpečná online platba ve vašem e-shopu?

Ano, v našem e-shopu jste v bezpečí. Používáme certifikát SSL, to znamená, že všechny data jsou šifrované a proces je chráněný.

Co když neprošla platba kartou online?

Můžete zaplatit příkazem z vašeho účtu. 

Číslo účtu: 700500700/2010 (FIO Banka)       
VS: číslo vaší objednávky

Kolik mě stojí poštovné?

Tabulku cen dopravy a všechny užitečné informace o našich přepravcích naleznete zde: Doprava a platba.

Dostanu šperk v dárkové krabičce?

Všechny šperky balíme do černých dárkový krabiček, které jsou zdarma. Tyto dárkové krabičky je možné také dokoupit, pokud byste potřebovali více kusů. Nebo si můžete také zakoupit speciální semišové dárkové krabičky.

V jaké fázi je má objednávka?

Budeme vás informovat e-mailem při každé změně stavu vaší objednávky, až do předání balíčku přepravci. Náš kurýr doručuje už následující den po expedici zásilky. Obdržíte SMS i e-mail s informací o čase doručení. Zásilku máte stále pod dohledem. Pokud vás kurýr ČP nezastihne, uloží váš balíček na místní poště a kurýr PPL na výdejním depu.

Jak mohu uplatnit slevu?

Slevový kód zadejte při vytváření objednávky v prvním kroku nákupního košíku. Klikněte na tlačítko „Mám slevový kupón“ a následně do políčka „Vložte slevový kód“ vložte svůj slevový kód a klikněte na tlačítko „Použít“. Sleva se vám automaticky odečte ještě v košíku. Na každý nákup je možné použít pouze jeden slevový kód, slevy se nesčítají. Pokud nastanou komplikace, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Jak můžu objednávku zrušit?

Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Jakmile je zásilka předána přepravci, již ji nelze stornovat.

Mohu šperk vyměnit?

Pokud jste zvolili zlou velikost nebo vám šperk nevyhovuje z jiných důvodů, stačí vyplnit online formulář, šperk nám zaslat zpět a my vám obratem zašleme jiný, vámi vybraný produkt. Na výměnu máte 90 dní. Zboží musí být nenošené a nepoškozené.

Je možné zakoupené šperky vrátit?

Ano, všechny zakoupené šperky můžete vrátit do 90 dní bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze na bankovní účet, který uvedete ve formuláři. Šperky musí být nenošené a nepoškozené. Online formulář pro vrácení najdete zde.

Jaká je na šperk záruka?

Na každý produkt z naší nabídky poskytujeme dvouletou záruku.

Ponákupní servis
Lze šperk upravit na zakázku?

Individuální úpravy šperků neposkytujeme.

Mohu svůj šperk vyměnit?

Pokud jste zvolili zlou velikost nebo vám šperk nevyhovuje z jiných důvodů, stačí vyplnit online formulář, šperk nám zaslat zpět a my vám obratem zašleme jiný, vámi vybraný produkt. Na výměnu máte 90 dní. Zboží musí být nenošené a nepoškozené.

Je možné zakoupené šperky vrátit?

Ano, všechny zakoupené šperky můžete vrátit do 90 dní bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze na bankovní účet, který uvedete ve formuláři. Šperky musí být nenošené a nepoškozené. Online formulář pro vrácení najdete zde.

Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?

Nejlepší a nejlevnější způsob, jak poslat zboží nazpět, je zaslat ho jako doporučenou zásilku, nejlépe v pevné papírové krabičce. Důležité je, aby se šperk nemohl při přepravě poškodit..

Jak se starat o šperky?

Podrobné informace o tom, jak o své šperky pečovat, najdete v našem článku.

Mohu šperk vrátit nebo vyměnit i osobně?

Svou objednávku můžete vyměnit, vrátit nebo vyreklamovat na naší prodejně v Ostravě. Před zanesením vaší zásilky vás poprosíme o vyplnění online formuláře.

 

Napište nám zprávu:

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: