Sleva 100 Kč při výběru platby PlatímPak 💙

PlatímPak

Máte otázky ohledně platby PlatímPak? Na této stránce najdete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Pokud zde nenaleznete odpověď, nebojte se nás kontaktovat – rádi vám pomůžeme.

O PlatímPak
Průběh platby
Ověření identity
Moje objednávka
Vrácení zboží
Nastavení
Technické problémy
1Co je PlatímPak?

PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Raiffeisenbank a zákazník ji do 30 dnů vrací a to bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

2Je PlatímPak forma spotřebitelské půjčky?

Ano, odložená platba je forma spotřebitelské půjčky s tím, že prvních 30 dnů se jedná o bezúročnou formu. Podívejte se na podmínky spotřebitelksé půjčky - Produktové obchodní podmínky pro půjčky.

3Musím mít pro PlatímPak založený běžný účet u Raiffeisenbank?

Ne, nemusíte.

4Kolikrát můžu PlatímPak použít jako klient Raiffeisenbank?

Jako klient Raiffeisenbank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení.

5Kolikrát můžu PlatímPak použít, pokud nejsem klient Raiffeisenbank?

Maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli také můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou platbu.

 
1Jak dlouho trvá vyhodnocení odložené platby PlatímPak?

Vaši žádost o odloženou platbu zpravidla vyhodnotíme do 30 vteřin.

2Jaký je možný výsledek vyhodnocení žádosti o platbu přes PlatímPak?

Vycházíme ze schopnosti zákazníka splácet své závazky a žádost schválíme, podmíněně shcválíme, nebo zamítneme. U podmíněného schválení vyžadujeme dodatečné ověření identity.

3Může dojít k zamítnutí platby přes PlatímPak?

Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně. Pokud se to stane, tak se spojte s e-shopem a vaši objednávku uhraďte jiným způsobem.

4Proč mi byla zamítnuta další odložená platba?

Pokud nejste klientem Raiffeisenbank, může to být tím, že:

Nemáte splacenou předešlou platbu,

Už jste použili PlatímPak desetkrát během kalendářního roku,

Překročili jste roční limit 50 000 Kč,

 
1Proč se musí ověřovat identita?

Ověření identity vyžadujeme u uživatelů, kteří nejsou klienty nebo aktivními klienty Raiffeisenbank. Vyžadujeme to pouze při první žádosti, případně pokud jste klientem a použijete jiný autorizační telefon.

2Jsem klient Raiffeisenbank, a přesto po mně chcete ověření. Proč?

Tato situace může nastat v několika případech. Buď jste v žádosti o odloženou platbu uvedli jiné telefonní číslo, než které máte v bance uvedené jako autorizační/kontaktní, nebo svůj účet nevyužíváte aktivně, a tak je nutné ověřit vaši identitu. Nebojte, ověření trvá jen pár minut a budeme ho po vás chtít pouze jednou.

3V čem spočívá dodatečné ověření identity?

Máte několik možností, jak identitu ověřit:

Ověřte se online přes bankovní účet vedený u jiné banky na své jméno.

Pošlete haléřovou platbu (vrátíme po ověření) z účtu vedeného na své jméno.

Zastavte se na jedné z našich poboček s občanským průkazem pro ověření.

4Do Kdy musím provést ověření identity?

Ověření identity proveďte prosím do konce následujícího dne, poté se žádost o odloženou platbu automaticky stornuje.

5Za jak dlouho zpracujete ověřovací korunovou platbu?

Zpravidla nám korunová platba přijde během jednoho pracovního dne a my ji do následujícího pracovního dne zpracujeme – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky.

6Vrátíte mi ověřovací platbu zpět? Co když jsem poslal/a omylem jinou částku?
 

Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete korunu, nebo jakoukoliv jinou částku, po ověření vám stejnou částku pošleme zpět.

 
1Jaký je minimální a maximální limit objednávky?

Minimální částka objednávky není stanovena. Maximální limit jedné objednávky je 25 000 Kč.

2Jak se dozvím, kdy a jak mám zaplatit objednávku?

Po schválení odložené platby vám vše potřebné pošleme e-mailem. Všechny informace máte také dostupné na svém Profilu zákazníka – odkaz do Profilu zákazníka naleznete v e-mailu a také ve Smlouvě, která je přílohou schvalovacího e-mailu.

3Kde najdu přehled objednávek PlatímPak?

Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na něj najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Raiffeisenbank najdou objednávky také v mobilním a internetovém bankovnictví.

4Jaké jsou poplatky za platbu přes PlatímPak?

Využití odložené platby PlatímPak je při splacení do 30 dnů zcela zdarma.

5Co se stane, když nestíhám uhradit objednávku do 30 dnů?

Kdykoliv během těchto 30 dnů můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky s předem známým úrokem. Zároveň vám pošleme před splatností sms zprávu . Po splatnosti se vám znovu ozveme a v případě delšího prodlení účtujeme 499 Kč za upomínku podle Smlouvy.

6Kdy mi e-shop odešle a doručí zboží?

E-shop odesílá zboží co nejdříve po obdržení informace o schválení od nás. Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

 
1Chci zrušit objednávku, komu to mám říct/oznámit? A jak dál postupovat?

Pro zrušení objednávky se prosím obraťte přímo na e-shop. Pokud jsme vám odloženou platbu ještě neschválili a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za vás nákup už uhradili, tak po zrušení objednávky, nám e-shop vrátí peníze – opět se nic neděje.

2Zrušil jsem část objednávky na e-shopu, co mám dělat nyní?

Nic se neděje, takovéto situace si řešíme s e-shopem napřímo. Peníze za část vaší zrušené objednávky nám e-shop pošle zpět a my vám odloženou platbu o tuto částku ponížíme. Upravenou částku k úhradě uvidíte v Profilu zákazníka pod tlačítkem „Zaplatit“. Pokud by e-shop poslal peníze omylem vám, tak nám peníze za tuto část pošlete dle platebních údajů ze Smlouvy či Profilu zákazníka.

3Chci vrátit zboží. Co mám udělat?

Zboží vrátíte e-shopu, ve kterém jste nakupovali. Spojte se přímo s ním.

4Vrátil/a jsem část zakoupeného zboží a e-shop vám měl vrátit tuto část peněz - kde to uvidím?

Poníženou částku o cenu vráceného zboží uvidíte pod tlačítkem „Zaplatit“ ve svém Profilu zákazníka. Odkaz na Profil zákazníka najdete v e-mailu, který jsme vám poslali po schválení PlatímPak.

 
1Co vše uvidím v Profilu zákazníka?

V přehledu vidíte aktuální stav všech vašich odložených plateb – tedy i historii již splacených odložených plateb. V Profilu zákazníka máte také u každé platby uloženou Smlouvu a informaci o možnosti převedení na splátky. Pokud máte podmíněně schválenou odloženou platbu, najdete zde i informace o možnostech ověření.

2Funfuje PlatímPak na mobilních zařízeních?

Ano, PlatímPak funguje na všech zařízeních s obvyklými operačními systémy.

3Co když jsem na odloženou platbu omylem poslal/a víc peněz?

Nic se neděje. V případě, že máte více odložených plateb, přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb. Pokud máte v bance spotřebitelskou půjčku, tak přeplatek přiřadíme k té. Pokud nemáte žádné jiné produkty, přeplatek vám zašleme zpět na účet.

 
1E-mail s vyhodnocením žádosti mi nepřišel na adresu, kterou jsem vyplnil/a v e-shopu.

V žádosti jsme vás pravděpodobně rozpoznali jako klienta Raiffeisenbank, takže vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud vám žádný nepřišel vůbec, kontaktujte nás prosím na lince 412 440 000.

2Při přesměřování z e-shopu do PlatímPak se mi zobrazila chybová hláška - chyba při zpracování platby, co s tím?

Pravděpodobně se jedná o technickou chybu – informujte o tom prosím buď e-shop nebo to napište nám na info@rb.cz ​​​​​​​s informací kdy a u jakého e-shopu se vám to stalo.

3Nepodařilo se ověřit moji totožnost přes bankovní účet - proč?

Ujistěte se, že k ověření používáte účet vedený na stejné jméno, jaké jste uvedli v žádosti o odloženou platbu. Pokud vám během ověřování vyskočí „Něco se nepovedlo“, zkuste to za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou ověřovací metodu.

4Chtěl/a jsem ověřit identitu přes bankovní účet a omylem jsem zavřel/a prohlížeč. Co mám dělat?

Žádné obavy, ve své e-mailové schránce najdete instrukce, jak ověření dokončit.