Reklamace

Jak reklamovat šperk?

Aktuálně testujeme nový způsob vrácení a výměny zboží s online formulářem (bez nutnosti tisku). Budeme rádi, když nám poskytnete také zpětnou vazbu na tento způsob vyřízení vaší žádosti. Děkujeme.


KROK 1:

  • Šperk vložte do černé dárkové krabičky s logem, ve které vám přišel.
  • Se šperkem vložte do zásilky papírek, na kterém bude číslo vaší objednávky - pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce.

Balení a způsob doručení, který využijete, by mělo být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.


KROK 2:

  • Vyplňte online formulář, který najdete níže. Po odeslání formuláře vám přijde potvrzovací e-mail.
 

POZNÁMKA:

V případě, že si v online formuláři nezvolíte jiný druh dopravy, zásilku stačí poslat doporučeným psaním na adresu:

Moje OLIVIE s.r.o.
Marešova 312/8
710 00 Ostrava
Česká republika

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena na vaši adresu.

Jestliže jste svou objednávku hradili prostřednictvím odložené platby Mall Pay, přímou výměnu za odlišný produkt (neplatí na výměnu velikosti) nelze provést. Nejprve vám bude navrácena částka za vrácený šperk a následně vám zašleme informace k platbě za novou objednávku. Děkujeme za pochopení.

Reklamační řád Moje OLIVIE

x