INFO: Česká pošta aktuálně doručuje v rozmezí 2 až 5 pracovních dní, PPL do 3 pracovních dní.

Reklamace

Jak uplatnit reklamaci?


KROK 1:

Šperk vložte do dárkové krabičky, ve které vám přišel.

Jestliže jste svou objednávku hradili prostřednictvím odložené platby Mall Pay, přímou výměnu za odlišný produkt nelze provést. Nejprve vám bude navracena částka za vrácený šperk a následně vám zašleme informace k platbě za novou objednávku. Děkujeme za pochopení.


KROK 2:

Vyplňte reklamační formulář. Ve formuláři nám můžete sdělit, jestli si přejete vrácení peněz nebo opravu/výměnu produktu.
Jestliže nemáte možnost tisku, formulář můžete napsat i ručně.

Reklamační formulář najdete zde:


KROK 3:

Šperk, společně s formulářem, vložte do zásilky. Balení a způsob doručení, který využijete, by mělo být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.

Zásilku stačí poslat doporučeným psaním na adresu:

Moje OLIVIE s.r.o.
Marešova 312/8
710 00 Ostrava
Česká republika

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena na vaši adresu.


KROK 4:

Jakmile k nám dorazí vaše zásilka, produkt zkontrolujeme a záležitost ihned vyřídíme. Následně vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.

 

Reklamační řád Moje OLIVIE

 

 

 

 

Tabulka velikostí