INFO: Česká pošta aktuálně negarantuje doručení do 1 pracovního dne (2 až 5 pracovních dní).

Výměna zboží

 

Jak vyměnit šperk?


KROK 1:

Šperk důkladně zabalte do krabičky, ve které vám přišel. Šperk, určený k výměně nesmí být použitý, poškozený a nést známky opotřebení, nad rámec běžné kontroly zboží po jeho převzetí.

Jestliže jste svou objednávku hradili prostřednictvím odložené platby Mall Pay, přímou výměnu za odlišný produkt (neplatí na výměnu velikosti) nelze provést. Nejprve vám bude navrácena částka za vrácený šperk a následně vám zašleme informace k platbě za novou objednávku. Děkujeme z pochopení.


KROK 2:

Vyplňte formulář pro výměnu zboží. Ve formuláři nám můžete sdělit, jestli si přejete vyměnit svůj šperk za naprosto jiný produkt nebo například pouze velikost prstenu.
Jestliže nemáte možnost tisku, formulář můžete napsat i ručně.

Formulář pro výměnu zboží najdete zde:


KROK 3:

Šperk, společně s formulářem, vložte do zásilky. Balení a způsob doručení, který využijete, by mělo být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.

Zásilku stačí poslat doporučeným psaním na adresu:

Moje OLIVIE s.r.o.
Marešova 312/8
710 00 Ostrava
Česká republika

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena na vaši adresu.


KROK 4:

Jakmile k nám dorazí vaše zásilka, produkt zkontrolujeme a záležitost ihned vyřídíme. Následně vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.

*Expediční náklady na přepravu výměny činí 79 Kč (při platbě převodem) nebo 99 Kč (při platbě dobírkou). Tuto sumu uhradíte formou dobírky až při převzetí zásilky, včetně případného rozdílu cen zboží. 

 

 

 

Tabulka velikostí