O nákupu na OLIVIE.cz

O nákupu na OLIVIE.cz

 

Jak si objednat šperk?

Pokud máte vybráno, jednoduše vložte produkt do košíku. Stačí v detailu produktu kliknout na tlačítko „Do košíku“ napravo od obrázku produktu. Jakmile máte přidané všechno co jste si vybrali, přesuňte se do košíku kliknutím na bílou ikonku nákupního košíku, které najdete vpravo nahoře. V nákupním košíku můžete vložit slevový kód a nebo rovnou přejít na placení stlačením zeleného tlačítka "Pokračovat". Díky jednoduchým pokynům dokážete svou objednávku dotáhnou do cíle. V případě jakýchkoliv otázek, nás neváhejte kontaktovat.

Jak můžu šperk zaplatit?

U nás můžete platit hned několika způsoby a je jen na vás, který si pro svůj nákup zvolíte. Při vytváření objednávky v sekci Doprava&platba můžete vybírat z těchto možností:

• platba převodem na účet (zásilku odesíláme po přijetí platby)
• platba kartou (GoPay)

Je bezpečná online platba ve vašem e-shopu?

Ano, v našem e-shopu jste v bezpečí. Používáme certifikát SSL, to znamená, že všechny data jsou šifrované a proces je chráněný.

Nepodařila se mi online platba kartou. Jak teď mohu objednávku dokončit?

Můžete zaplatit příkazem z vašeho účtu. 

Číslo účtu: 700500700/2010 (FIO Banka)       
VS: číslo vaší objednávky

Kolik mě stojí poštovné?

Tabulku cen dopravy a všechny užitečné informace o našich přepravcích naleznete zde: Doprava a platba

Dostanu šperk v dárkové krabičce?

Ano, všechny šperky pečlivě ukládáme do dárkové krabičky, která je pro vás zcela zdarma. Avšak pokud si přejete, můžete si zakoupit speciální krabičku z této kategorie, je to určitě skvělá volba, pokud kupujete šperk jako dárek. V nabídce jsou krabičky na zásnubní prstýnky, snubní prstýnky a náušnice.

Jak se dozvím, v jaké fázi se moje objednávka nachází?

Budeme vás informovat e-mailem při každé změně stavu vaší objednávky, až do předání balíčku přepravci. Náš kurýr doručuje už následující den po expedici zásilky. Obdržíte SMS aj e-mail s informací o čase doručení. Zásilku máte stále pod dohledem. Pokud vás kurýr ČP nezastihne, uloží váš balíček na místní poště a kurýr PPL na výdejním depu.

Jak můžu uplatnit slevový kupón nebo jiný slevový kód?

Písemný/číselný slevový kód zadejte při vytváření objednávky v nákupním košíku. Do políčka „Vložit slevový kupón“ vložte svůj slevový kód a klikněte na tlačítko „Přidat“. Sleva se vám automaticky odečte ještě v košíku. Na každý nákup je možné použít pouze jeden slevový kód, slevy se nesčítají. Pokud nastanou komplikace, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Jak můžu objednávku zrušit?

Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem.

Co když se mi šperk nebude líbit nebo nebude sedět velikost – mohu jej vyměnit?

Pokud jste zvolili zlou velikost nebo vám šperk nevyhovuje z jiných důvodů, můžete nám ho zaslat zpět společně s formulářem pro výměnu zboží a my vám obratem zašleme jiný, vámi vybraný produkt. Na výměnu máte 90 dní! Zboží musí být nenošené a nepoškozené. Formulář pro výměnu zboží naleznete zde: Výměna zboží.

Je možné zakoupené šperky vrátit?

Ano, všechny zakoupené šperky můžete vrátit do 90 dní bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze na bankovní účet, který uvedete ve formuláři. Šperky musí být nenošené a nepoškozené. Formulář najdete zde: Odstoupení od smlouvy.

Jaká je na šperk záruka?

Na každý produkt z naší nabídky poskytujeme dvouletou záruku.

 
 
 

 

Tabulka velikostí